Donateurs en Vrienden

Ieder jaar organiseren wij voor de bewoners van de Prinsenstichting of de Harteheem een waanzinnige dag. En ieder jaar lukt het ons met pijn en moeite weer om de organisatie financieel rond te breien. Dat het toch lukt is vooral dank zij de steun van enkele trouwe sponsors die ons al jaren steunen en dat hopelijk ook blijven doen, maar toch wordt het ieder jaar lastiger om de organisatie weer rond te krijgen.

We willen er naar streven om de financiële basis van de stichting wat solider te maken. Om de zaken een beetje professioneel aan te pakken hebben we een plan de campagne gemaakt. Dat houdt in dat we ten eerste actiever sponsors gaan benaderen en ten tweede zijn we begonnen met het werven van donateurs. Donateurs die jaarlijks minimaal €15,- doneren (dat is maar €1,25 per maand of 4 eurocent per dag, belachelijk weinig eigenlijk). In ruil daarvoor krijgen zij een exclusief T-shirt met GlobeTruckers logo.

Maar er is natuurlijk altijd een overtreffende trap. De echte fanatiekelingen kunnen lid worden van de Vrienden van de GlobeTruckers. In dat geval is de jaarlijkse bijdrage €50,-. Daarvoor krijgen ze bij inschrijving als vriend een warme trui met aan de voorkant op de borst een logo met de tekst “Vrienden van GlobeTruckers” en als je dat wilt op de rug een groot logo met “Stichting GlobeTruckers”. Beide opdrukken zijn uiteraard in kleur. De T-shirts en truien zijn beide licht blauw, daarin is geen keuze.

Door deze extra inkomsten hopen we wat meer financiële speling te krijgen en dat maakt het organiseren van de run niet alleen eenvoudiger maar zorgt er ook voor dat we meer kunnen doen voor de  bijrijders, vrijwilligers en deelnemers. En we hoeven dan niet vanwege geldnood terug naar een basis-run van alleen maar een rondje rijden en dan naar huis. Dat is een beetje tegen ons principe.

Donateur of vriend worden is heel simpel door gewoon het formulier hieronder te downloaden en in te vullen. Daarna even scannen en mailen naar stichtingglobetruckers@gmail.com

Het geld kan je overmaken naar NL44 INGB 0004 4949 84 (jaja dat hele verhaal) ten name van Stichting Globetruckers. € 15,- (of meer) als je donateur wilt worden en € 50,- als je lid wilt worden van de Vrienden van de GlobeTruckers.

Het is bijna onmogelijk, of in ieder geval extreem ingewikkeld, om een automatische incasso aan te maken. We vragen jullie dan ook om zelf jaarlijks het geld over te maken. Het scheelt ons ook veel tijd en energie als we er niet iedere keer achteraan moeten zitten.