Transportdag Beverwijk 2019

Een paar weken geleden kwam er een leuk berichtje via de mailduif uit Beverwijk binnen. Of wij op zaterdag 15 juni wat te doen hadden? Nou vraag je je waarschijnlijk af wat er dan op zaterdag 15 juni is….

Op zaterdag 15 juni wordt er in het centrum van Beverwijk een Transport en logistiek dag georganiseerd. Een van de organisatoren deelde mede dat de opbrengst van deze dag ook ten goede zal komen aan Stichting GlobeTruckers. Dit is toch geweldig?

Wij zullen deze dag ook aanwezig zijn met een promotiestandje en aan het eind van de dag wordt een cheque aan ons overhandigd. Wij hopen natuurlijk dat wij ook veel van “onze” chauffeurs (en motorrijders) kunnen verwelkomen want er is heel wat te zien op die dag.

De volgende informatie kan je vinden op de Facebookpagina van het evenement, maar om het makkelijk voor jullie te maken kan je het hieronder ook vinden.

Kom zaterdag 15 juni tussen 10:00 tot 17:00 naar de Breestraat en Stationsplein en geniet van deze unieke dag; de Transportdag.
Er worden op deze unieke dag vele auto’s en trucks tentoongesteld. Kom genieten van oldtimers en de nieuwste vrachtwagens. Voor een hapje en drankje kan je terecht bij de Foodtrucks. Verder kunt u genieten van o.a.

• Formule 1 simulator in de Beverhof; Luchtacrobaat;
  • Weet je het gewicht van de staal- vrachtwagen te raden!
  • Transportgebakje en nog veel meer!

Aan de kleintjes is ook gedacht:

• Doe mee aan de kleurwedstrijd;
  • Maak een rondje in de draaimolen

De toegang en het parkeren is deze dag helemaal GRATIS!
De opbrengst van deze Transport en Logistiek dag gaat naar het goede doel. Dit jaar is dat de Truckrun waar mensen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking uit Harteheem met de trucks mee mogen rijden en dan de dag van hun leven hebben.