Handtekeningen actie Heiloo

Afgelopen zaterdag, 17 augustus, zijn wij met een aantal trouwe vrienden van de Stichting in Heiloo geweest om handtekeningen te verzamelen. Dit doen wij namelijk omdat een gedeelte van onze route door een vrachtwagenvrijezone heen zou moeten rijden. Dit kleine stukje van ongeveer 400 meter zorgt er namelijk voor dat de gehele route in gevaar loopt. Om deze reden zijn wij dan ook langs te bewoners van dit stukje straat gegaan om te vragen of wij hun goedkeuring mogen krijgen om op deze dag voor ongeveer 30 minuten, dit verbod te mogen negeren. De bewoners reageren allemaal zeer positief en vele kijken er ook elke twee jaar weer naar uit om onze collone voorbij te zien rijden. Natuurlijk niet iedereen is hier even blij mee, dit kunnen wij ook zeker begrijpen, maar een keer in de twee jaar moet dit nog mogelijk zijn.

Er is nog niks uitgekomen, we zijn nog in onderhandeling met de gemeente, maar we hopen natuurlijk op het beste.

Onze actie trok natuurlijk zoals jullie het van de Stichting gewent zijn, de enige aandacht, waardoor het mogelijk om onze actie in onderstaand filmpje te bekijken.