Inschrijvingen Chauffeurs

Wat liep het een storm zeg vorige week! Na wat hobbels was het formulier online en konden de inschrijvingen beginnen.

Binnen anderhalf uur stond de teller al op 120 inschrijvingen en probeerde wij zo snel mogelijk de inschrijvingen te sluiten zodat wij minder mensen teleur konden stellen als zij zich al hadden ingeschreven.

De voorbereidingen zijn nu in volle gang bij ons, wat betekend dat wij nu achter de schermen hard aan het werk zijn om chauffeurs te koppelen met cliënten. Dit is altijd ontzettend gedoe want naast de cliënten, gaat er natuurlijk ook vaak een begeleider mee en hebben jullie ook gezellig familie mee. Dit is voor ons altijd een puzzelwerk wat niet altijd makkelijker wordt gemaakt door last-minute wijzigingen.

Hopelijk deze week gaan de mails eruit of je mee kan rijden 21 september, of dat je op de reservelijst staat. Wij zullen helaas wat mensen teleur moeten gaan stellen, wat wij zelf ontzettend vervelend vinden, maar een stoet van 160 trucks is toch wel een beetje lang.

Wij zijn dus druk bezig met alle voorbereidingen. Houd de website en Facebook pagina goed in te gaten en benader ons graag alleen echt voor belangrijke dingen!